World of Tanks

czwartek, 31 maja 2012

Public test 7.4 + miesiąc PzIV


Witajcie! Przed wami możliwość przetestowania aktualizacji 7.4. Przewidywana data zakończenia testu to 5 czerwca 2012. Pamiętajcie, że zalogować się do serwera testowego będą mogły tylko osoby, które zarejestrowały się przed 28 maja 2012.
Plus dodatkowo w tym miesiącu od godziny 7:30 czasu polskiego, 1 czerwca 2012, do godziny 7:00 czasu polskiego 29 czerwca czołg PzKpfw IV będzie miał zwiększony o 10% przychód kredytów z bitew! Więcej informacji o public teście w rozwinięciu.
Limit zalogowanych graczy został ustalony na 13000 na każdym z trzech clusterów. Clustery będą restartowane o następujących godzinach:
  • Pierwszy cluster – W każdy nieparzysty dzień serwer będzie niedostępny od godziny 3:00 czasu polskiego przez około 25 minut.
  • Drugi cluster - W każdy parzysty dzień serwer będzie niedostępny od godziny 3:00 czasu polskiego przez około 25 minut
  • Trzeci cluster – Codziennie od godziny 5:00 czasu polskiego przez około 2-3 minuty.

UWAGA! Pamiętaj aby zainstalować klienta testowego gry do folderu innego niż folder w którym obecnie znajduje się aktualny klient. Pamiętaj: wyłącz klienta gry przed rozpoczęciem instalowania aktualizacji.


Pamiętajcie, że serwer testowy ma pewne ograniczenia:
  • Nie można dokonywać płatności / kupować złota.
  • Zdobywane kredyty i doświadczenie są zwiększone 10 krotnie. Do celów testowych każdy gracz otrzyma 15000 sztuk złota.
  • Postęp w grze na serwerze testowym nie ma wpływu na postęp na głównym serwerze EU.
  • Informacje o klanach nie zostały zintegrowane z bazą danych na serwerze testowym.


Lista zmian, które będą miały miejsce w momencie aktualizacji wersji 7.3 do wersji 7.4:
  • Dodano dwa nowe tryby gry, które będą się ukazywać losowo: Attack (Szturm) i Encounter (Bój Spotkaniowy).
  • Szturm: jedna drużyna broni jedynej bazy, a druga próbuje ją zdobyć lub zniszczyć wszystkie wrogie pojazdy. Tryb ten jest aktywny wyłącznie na następujących mapach: Erlenberg, Prochorowka, Westfield, Karelia, Malinowka, Piaszczysta Rzeka i Linia Zygfryda.
  • Bój Spotkaniowy: obie drużyny mają na celu zdobycie pojedynczej bazy w centrum mapy lub zniszczenie wrogich czołgów.Tryb ten jest aktywny na następujących mapach: El Halluf, Murowanka, Step, Ensk, Himmelsdorf, Ruinberg, Malonowka, Piaszczysta Rzeka i Linia Zygfryda.
  • Dodano dwie nowe mapy: Airfield (Ameryka Północna) i Widepark (Europejskie miasteczko) .
  • Dodano nowe francuskie niszczyciele czołgów: Renault FT AC, Renault UE 57, Somua Sau 40, S 35 CA, ARL V 39, AC Mle.1946, AC Mle.1948 i AMX 50 Foch.
  • Dodano nowe francuskie działa samobieżne: Renault BS, Lorraine 39 L AM, AMX 105 AM, AMX-13 F3 AM, Lorraine 155 (50), Lorraine 155 (51) i Bat. Chatillon 155.
  • Dodano nowe pojazdy premium dostępne dla wszystkich graczy: IS-6 oraz JagdTiger 8.8cm KwK43 L/71.
  • Zmieniono rozmiar następujących pojazdów aby zgadzał się z ich historycznymi odpowiednikami: Jagdtiger (powiększony do rozmiarów Tiger II) i Object 261 (zmniejszony do rozmiarów IS-7).
  • Poprawiono lub stworzono na nowo modele uszkodzeń następujących pojazdów: M2 Light Tank, M3 Lee, Jagdtiger, Gw E, Т-28, IS-8 (osłona działa), Е-50 (skrzynia biegów przesunięta na przód czołgu), Е-75 (skrzynia biegów przesunięta na przód czołgu), VK4502B (skrzynia biegów przesunięta na środek czołgu).
  • Poprawiono lub stworzono na nowo modele wizualne następujących pojazdów: ARL-44, KV-1S, Pz III, Т-54, Valentine LL, T1 Heavy, M41, VK4502A i IS-8.
  • Zbalansowano kilka parametrów następujących pojazdów: M103, T110, KV-4, M18 Hellcat i T30.
  • Działo samobieżne LeFH18 B2: poprawiono parametry radia FuG-8, poprawiono masę, zmieniono poziom w mechanizmie losującym bitwy (Match Makerze / MM).
  • Poprawiono nazwę zawieszenia dla działa samobieżnego M12.
  • Naprawiono kilka błędów w francuskim kamuflażu.
  • Naprawiono błędy związane z kamuflażem dla IS-7 i Marder II.
  • Poprawiono cenę kamuflaży dla Т30, KV-2 i KW-3.
  • Dodano nowy kamuflaż dla każdej nacji.
  • Dodano opcję umożliwiającą szkolenie konkretnego członka załogi w umiejętnościach innego członka załogi, o ile pełni on w czołgu również jego rolę. Na przykład: szkolenie dowódcy w umiejętnościach radiooperatora, jeżeli na czołgu nie ma radiooperatora.
  • W celu zredukowania wątpliwych penetracji / braków penetracji system zadawania i kalkulacji uszkodzeń został zmodyfikowany zarówno dla pocisków OB jak i PP. W niektórych przypadkach będzie łatwiej zadać obrażenia za pomocą pocisków OB.
  • Zmieniono sposób działania dużych apteczek. Od teraz będą one dawały bonus „+5% do szansy uniknięcia obrażeń członków załogi” działający niezależnie od tego, czy apteczka została zużyta, czy nie.
  • Zmieniono sposób działania dużych zestawów naprawczych. Od teraz będą one dawały „+10% do prędkości naprawy” działający aż do zakończenia bitwy nawet, jeżeli zestaw został użyty.
  • Zestawy naprawcze będą od teraz naprawiać obie gąsienice za pojedynczym użyciem zestawu.
  • Kompensacja dana czołgiście zranionemu przez sprzymierzony czołg będzie teraz proporcjonalna do otrzymanych obrażeń.
  • Jeżeli ten sam strzał rani zarówno pojazd sprzymierzony i pojazd należący do drużyny przeciwnej, to kara za uszkodzenie pojazdu sprzymierzonego będzie zredukowana.
  • Dodano możliwość korzystania z iluminacji diod w czasie korzystania z mysz ROCCAT.
  • Dodano wyświetlanie informacji dotyczących zniżek w kliencie gry.
  • Zmieniono zawartość okienek wyświetlanych po najechaniu na moduły, materiały eksploatacyjne, amunicję i członków załogi.
  • Zmieniono zawartość okienka wyświetlana po najechaniu na czołg w garażu.
  • Wszystkie dźwięki w grze zostały zoptymalizowane i skompresowane.
  • Dodano dźwięki do następujących elementów środowiska: ptaków, rzek, morza, lasów i wsi.
  • Zmieniono kilka dźwięków środowiska.
  • Dodano dźwięki do grupy przycisków dostępnych w interfejsie, które wcześniej nie wydawały żadnych dźwięków.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego panel pośmiertny był wyświetlany po wyłączeniu interfejsu.
  • Poprawiono lub stworzono na nowo niektóre efekty związane z trafianiem drewna lub śniegu.
  • Poprawiono opis medalu Fadina.
  • Naprawiono kilka błędów w wyniku których gracze byli w stanie przejechać w miejscach, gdzie nie było to zamierzone na Linii Zygfryda, El Halluf i Ensku.
  • Zmieniono sposób wyświetlania baz i miejsc początkowych na minimapie.
  • Naprawiono błąd związany z kolorem guzika zaproszeń, który pojawiał się po wyjściu lub wykluczenia członka plutonu.
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszenie klienta gry po zakończeniu ładowania mapy.
  • Poprawiono opis atutu „Towarzysze broni”.
  • Naprawiono rzadki błąd, który sprawiał że nie było możliwe osiągnięcie statusu elitarności na T-34-85, T-43 i KW-13.
  • Usunięto opcję nie posiadającą żadnego zastosowania „Głosy czołgistów według narodowości”.
  • Dodano wskaźnik mechanizmu ładującego do widoku artyleryjskiego.
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący zawieszenie paska wytrzymałości OTM.
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący zawieszenie klienta w momencie przejścia do widoku snajperskiego.
  • Zmniejszono intensywność neonowej poświaty dla elementów panelu interfejsu w wyskakujących okienkach w garażu.
  • Zmieniono wymagania, które trzeba spełnić, aby otrzymać medale Ławrynienki, Leclerca, Abramsa.
  • Bazy i punkty początkowe zostały dodane do minimapy dla daltonistów.
  • Dodano opcje umożliwiającą włączenie celownika serwerowego w ustawieniach.
  • Zmieniono metodę wybierania odbiorcy wiadomości w chacie bitwy. Teraz aby przełączać się pomiędzy wysyłaniem wiadomości do drużyny lub do wszystkich uczestników bitwy wystarczy wcisnąć klawisz „TAB”.
  • W momencie włączenia okna menu w czasie bitwy, kursor będzie wycentrowany na przycisku „powrót do garażu”.
  • Zmieniono wygląd okienek konwersji złota na kredyty i doświadczenia przypisanego do czołgów na wolne doświadczenie.
  • Gdy dowódca plutonu lub kompanii przemawia używając wbudowanego w klient chatu głosowego, inni użytkownicy będą ściszeni.
  • Poprawiono sposób wyświetlania kamuflażu (na gąsienicach, kadłubie i wieży) dla starych kart graficznych marki Radeon.
  •  Poprawiono sposób wyświetlania widoku snajperskiego, gdy klient jest otwarty tylko oknie, w którym wysokość jest większa niż szerokość.
  • Naprawiono kilka błędów związanych z alternatywnym schematem kolorów.
  • Usunięto inwersję myszy w widoku artyleryjskim.
  • Dodano nowe medale:
  1. Expert (Ekspert)(dla każdej nacji) – otrzymywany za zniszczenie przynajmniej jednego czołgu każdego typu danej nacji dostępnego w danym momencie w grze.
  2. Medal of Raseiniai Heroes (Medal bohaterów Reseiniai) – za zniszczenie wszystkich pojazdów przeciwnej drużyny (nie mniej niż 14 pojazdów).
  3. Technical Engineer (Inżynier techniczny) (dla każdej nacji) – za zbadanie wszystkich pojazdów dostępnych w danym momencie w drzewku technologicznym konkretnej nacji.
  4. Senior Technical Engineer (Starszy inżynier techniczny) – za zbadanie wszystkich pojazdów dostępnych w grze.
  5. Sinai Lion – za zniszczenie ponad 100 czołgów IS i innych modeli tego czołgu.

  • Dokonano ulepszeń filtru spamu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podpisz się nickiem z gry! :-)

1. Wybierz opcję: Nazwa/adres URL
2. Wpisz swój Nick oraz adres Twojego konta na worldoftanks.eu
(Znajdzesz go na worldoftanks.eu/community/accounts)
3. Komentuj! :-)